Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 7 października 2013

POWITANIE


Nareszcie mogę umieścić mój pierwszy wpis! a więc WITAM! Oto ja! Magda. Mama trójki dzieci (bliżniaki - Kuba i Bartek - 3,7 l. i Maciek - 2,3 l.).  Założyłam bloga w celu umieszczania tutaj prac plastycznych, które wykonuję razem z moimi dziećmi. Ja wymyślam, one realizują. Będę też zamieszczać inspiracje na zabawę z dziećmi, pomysły zaczerpnięte, z gazet, internetu, podpatrzone.
Tak więc teraz się chciałam po prostu przywitać, a zaraz zacznę działać ;). Do zobaczenia!

2 komentarze:

  1. Witam serdecznie :). Powodzenia w blogowaniu życzę, mnóstwo weny i samych pozytywnych wrażeń. P.S. Moje i Twoje bliźnięta to prawie równolatki - u nas 3,9 :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy i życzymy owocnego blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń