Łączna liczba wyświetleń

piątek, 20 czerwca 2014


MAGNETYCZNY KALENDARZ POMYSŁOWEJ MAMY


Chciałam Wam opowiedzieć o fantastycznej pomocy dydaktycznej dla dzieci.
MÓJ PIERWSZY KALENDARZ ze sklepu Pomysłowej Mamy - magnetyczny, kolorowy i bardzo ciekawy.
Kiedy dostaliśmy ten kalendarz, moje dzieciaki oglądały go z zainteresowaniem i zachwytem ;).
Każdy chciał teraz przyczepić datę, dzień, miesiąc, porę roku, pogodę.
Jestem zachwycona pomysłem, bo moje dzieci uwielbiają przyklejać magnesy, a przy tym poznają pory roku, dni tygodnia, miesiące, uczą sięrozpoznawać aurę za oknem. Same plusy ;).

Tu nierozpakony jeszcze, owinięty folią ;).

Kiedy rano się budzą, lecą do kalendarza i natychmiast chcą zmieniać datę i pogodę na aktualną... nie mając litości dla śpiących rodziców. Żadne argumenty nie działają ;)!
Znaczy to, że zabawka dydaktyczna jest zaakceptowana, lubiana i wykorzystywana. Oraz to, że warto ją mieć ;).
Można ją kupić w sklepie internetowym u Pomysłowej Mamy. Na jej blogu znajdziecie więcej interesujących, dydaktycznych pomocy, które Pomysłowa Mama wymyśla sama.
Polecamy ;)! To naprawdę dobrze zainwestowane pieniądze. Bo idą na edukację dziecka ;)!
My inwestować będziemy ;)!






Dziękujemy bardzo Pomysłowej Mamie za pomysły i możliwość korzystania z jej produktów ;)!

1 komentarz: